dimecres, 16 de setembre del 2009

MITJANS DE PAPER.



El meu mitjà és l’esperança;


no demana, no val res, necessita...


consciència i compromís.


El meu mitjà és l’espera.



El meu mitjà és la llibertat;


del demà, del meu passat...


travessant mars perduts.


El meu mitjà és l’alliberament.



El meu mitjà és el silenci;


callat però de paraules vagues...


parlant per no callar.


El meu mitjà és la pau.



El meu mitjà és la por;


intransigència i odi al meu món...


ràbia, tristesa i desesperació.


El meu mitjà és la mort.



El meu mitjà és la desesperança;


demana la vida, necessita diners...


resignació i indiferència.


El meu mitjà és Occident.



El meu mitjà és l’opressió;


des de sempre i per sempre...


per selves i oceans.


El meu mitjà és l’esclavitud.



El meu mitjà és la paraula;


silenciat però de silencis foscos...


callant per no poder parlar.


El meu mitjà és la violència.



El meu mitjà és la felicitat;


resistència i xàfecs dia a dia...


mort i vida mai més.


El meu mitjà és la meua terra.



El meu mitjà no és res ni està enlloc.


El meu mitjà està dibuixat amb vuit passes.


El meu mitjà està esbossat amb tanques.


Des de Melilla fins Ceuta...


...des d’Alaska fins el Senegal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada